piątek, 26 sierpnia 2011

Tutorial na torta

Hej! Dzisiaj chcę Wam pokazac wczorajszy wykonany tutorial na torta.Sorry na tło na jakim robiłam , ale to staara pracownia i dlatego :)Więc zaczynamy!
1.Co będzie nam potrzebne?Fimo liquid , farba czerwona lub pastela-tempera,modelina ja użyłam wiśniowo czerwonej i brązowej 7 ;]
2.Robimy placki równej wielkości ja wykrajałam kształty za pomocą korka od kleju:) Można też od opakowania wykałaczek itp.
3.Wszystkie placki nakładamy na siebie tak aby czerwona masa była pośrodku i turlamy brzegi żeby sie wyrównały ( Mi się ta modelina trochę pobrudziła :P)
4.Kroimy na pół później wzdłuż na pół i na końcówkach :] Odrazu mówię , że można było cały tort nie pokrojony posmarowac polewą i dopiero pokroic , ale ja zrobiłam inaczej :D
5.Wylewamy Fimo liquid i czerwoną akrylę :) Najlepiej na jakiś papier.
6. Mieszamy ;D aż ten taki biały osad zniknie możemy dolewac farbę ale nie dużo bo zgęstnieje!
7.Pokrywamy każdą pokrojoną częsc ciasta u góry i po boku :) Dlatego ta wykałaczka tak wisi bo nie miał kto zdjęc robic :D
8. I tak zrobione ciasta czekają na upieczenie:D Możemy je ozdobic według własnego uznania
Na przykład tak jak ja :)
Na tym samym przykładzie robiłam ciasto czekoladowe z pomarańczą ^^
Myślę,że się podoba !:)
To paaaa;*








9 komentarzy:

  1. Świetne ;D
    Skorzystam!

    Pozdrawiam:*
    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja wielkie dzięki świetny tutorial ja czekam na liquid a nie miałam pojecia jak sie go barwi więc to bd bardzo przydatne dla mnie :) to ja przy pierwszym torcie nie wiedziałam jak robic i polewe robiłam tak że jak miałam już na etapie u ciebie na 3 to obkleiłam czerwoną jeszcze modelina i dlugo kulałam żeby łączen nie bylo widac możesz sobie u mnie zobaczyc jak mi wyszlo. ale musialam duzo sie nameczyc zeby nie bylo widac a z tym liquidem jest swietny efekt. bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny tutorial. Prosty i zrozumiały;) Pozdrawiam i obserwuję;)

    kateandhandmae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tutorial . ja dopiero zaczynam zabawe z fimo i mam pytanie. Czy kiwi nakładamy na torta przed upieczeniem czy po ? pozdrawiam pina ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiwi zakładamy przed upieczeniem możesz też po ale wtedy trzeba przykleic na kropelkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki ;) :* zapraszam na moj blog. < inny temat - moda ale zapraszm ! > nieoszlifowanydiament.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam problem z fimo liquid. po upieczeniu liquid nie zrobi się przeźroczysty tylko pozostał mleczny, w czym może być problem?

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny totrial wejdz na mego bloga mimi-modelina.blogospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super :)
    ale mam pewne pytanko jak ty robisz te kiwi lub gdzie je kupujesz?

    OdpowiedzUsuń