środa, 3 sierpnia 2011

Nowy post :)

Hej!:) Ostatnio nie mam pomysłu na wytwory z kolczyków... Te babeczki co były w poprzednim poście wszystkie się sprzedały ;D Częsc na allegro , reszta to koleżanki i moje i mojej mamy . Może porobię jeszcze babeczki?Bo już mam zamówienia..Ahh niewiem sama.Ale dzisiaj wstawiam zdjęcia moich wszystkich rzeczy takich pomieszanych hehe:D
I zamówiłam przed chwilką rzeczy z sklepik dla was było fimo liquid , więc odrazu wzięłam :D Ale nie chciało mi się czekac na bazy do pierścionków , więc zamówiłam na allegro ..
Dobra wstawiam foty.
W pudełku :)

Taka całosc pomieszana;D

I zdjęcie mojej ukochanej króliczki Pysi :****
Do zobaczenia :) Modeliniarka

5 komentarzy:

  1. Dasz link do tego sklepika dla was ? ,czy cos takiego xdDasz link do tego sklepika dla was ? ,czy cos takiego xd

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jest sklepikdlawas.pl
    Polecam robic tam zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie kolczyki i... śliczny króliczek ! Też mam królika nazywa się Romek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej świetne zdjęcie ! Uwielbiam wrzucać wszystkie rzeczy z modeliny do takiego pudełka :D tak fajnie to wygląda !

    Słodki królik :) uwielbiam gryzonie :) ja mam świnkę morską i chomiczka :)

    Pozdrawiam :*

    Będę zaglądać !

    www.love-arts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne wyroby :D
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń