czwartek, 28 lipca 2011

Nowy post :)

Dzisiaj byłam w drogerii z koralikami i kupiłam karabińczyki :) Jedno kosztowało : 1,00 i nie było tanie:) Więc kupiłam tylko 4 sztuki. Pokazuje wam zdjęcia ,,modelinowych charmsów'' . Są idealne do bransoletki!:) Muszę tylko zakupic bazę bransoletki i poprzyczepiac charmsy:)
Mam nadzieję że się spodobają!:*
Wszystkie razem!:)
Banan;)
baranek!
krecik :*
Donut z reklamy orbit:)
A teraz mój manicure francuski :)
ROBIŁAM go bez żadnych pomóc i nie zbyt mi się podobają ..;/
No mam nadzieję , że sie podoba :** Teraz tylko czekam na przesyłkę z sklepikdlawas:
Pozdrawiam,modeliniarka

P.S pamiętajcie o gg :)

3 komentarze:

  1. Rozbroił mnie baranek *.* Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. banan nie wyszedł, ale reszta jest git, szczególnie ten donut z orbit ;D

    OdpowiedzUsuń