poniedziałek, 25 lipca 2011

Coś nowego... ; ]

Witam :) Choc ostatnio nie robiłam żadnych kolczyków to wstawiam zdjęcia jakiś starych:)
Ostatnio jestem zabiegana ; ]
Najpierw wstawiam słodziutką bransoletkę z donutami ; ] + dorobiłam kolczyki :)
I jeszcze do tego moje kolczyki razem z bransoletką:)
No i nadszedł czas na jakieś wygrzebane z pudełka moje staare wyroby :)I kombinacje z silikonem ; ]
Moja druga babeczka z owocami :)
Gofry :)
Oraz stare pacmany , zrobione jeszcze z Astry ; P Jak widac na duszku są takie jakby białe plamki .Takie są właśnie skutki gotowania ; ] Nawet po polakierowaniu nie zeszło ...
Dziękuje Za oglądanie mojego bloga ; *
Dzisiaj mam jeszcze zamiar zamówic coś z sklepik dla was.
Pozdrawiam modeliniarka ; **

3 komentarze:

  1. jacie kreće super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lepie z astry i nie jest źlee. ;] ładnee ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tą bransoletkę widziałam w butiku i zakupiłam ją:)

    OdpowiedzUsuń