wtorek, 24 kwietnia 2012

Pierwsza Paczka od Kasi ;)

Hejka! Właśnie przyszedł listonosz i wręczył mi paczkę od miłej Kasi z którą współpraca jest na prawdę sympatyczna :) co w niej dostałam"
różne bardzo ciekawego foremki i wzory
dużo ciekawych wzorów koralikow w ładnym opakowaniu
Śliczne małe lusterko ozdobione :)
dużo półfabrykatów
dużo ciekawych wyrobów Kasi są na prawdę śliczne jak na początkujących osoby :)
Ładne pudełko :D
a paczucha do przemiłej zuzy już jutro będzie wysłana :D Uwaga wysłałam już paczkę Nicoli, Kasi T oraz Zuzi Sz Bardzo sie ciesze no i bonus
No i mój mały bonus ;) wreszcie uzebrałam na pożądny sprzęt :) Papap :*

12 komentarzy:

  1. O moja paczuszka jutro leci juupi <3 Dzięki wielkie ja prawdopodobnie też jutro Ci wyślę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Canon : D Ja mam EOS 500D ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy dostałaś :)
    Zapraszam na mojego nowootwartego bloga
    http://lime-clay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ze mna też robisz wymiankę xd ja z maila: about.art@onet.pl : D ugadamy się jeszcze dokładnie co do paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczucha ;D No i gratuluję zdobyczy ! ;D Ja niestety nie jestem taka wytrwała i nie udaje mi się za bardzo zbierać na jakiś cel pieniędzy ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Chciałaś żebym ci zrobiła nagłowek. Napisz na e-maila - im.mealm@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo fajne :) Zayebista ta lustrzanka *-* też sobie zbieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jak wymieniamy się? :D Bo nic nie odpisałaś , ni nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne lusterko!

    OdpowiedzUsuń