czwartek, 2 lutego 2012

Parę nowości żeby tu nie było pusto ^.^


Wszystko ja robiłam ;)

14 komentarzy:

  1. śliczne są te żółte kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pączusie, ale ceramiki to raczej nie robiłaś xD :P hehe Przydałoby się jakieś Candy, chociaż z małą nagrodą, ale w postaci losowania, a nie robienia różnych rzeczy :P
    Często wchodzę na Twojego bloga, ale sama nie mam konta, bo mam na to zbyt mało czasu :(
    Chciałabym też zgłosić się do tego Candy, bez konta :P
    prsoiłabym o taką możliwość, jeśli byś zrobiła konkurs :D
    Prosiłabym o odpisanie na ten komentarz :P (oczywiscie pod spodem i z adresem do: Lolcia) :P

    Pozdrawiam!
    Lolcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam ci e-maila o grupowym ale nie odpisałaś :( Teraz to juz nieaktualne ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nauczkę czytać poprzednie posty bo piszę bez sensu ;D
    no nic, super i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczek, wyszedl czarujaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zuza jestem pewna że odpisywałam jeszcze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  8. @modeliniarka - nic nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. pączki są super ;) zapraszam na Candy www.funny-lollipop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! To znowu ja, Lolcia (Anonimowy kometarz u góry ^ )
    To bd miała w planach niedługo jakieś Candy? I mogłabym ?
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się twój blog aczkolwiek rzeczy z tego postu są podpatrzone u innej blogerki -Tynki http://ciasteczkatynki.blogspot.com/. Wypadałoby raczej się przyznać że to nie jest twój własny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń